arsamarsam، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرسام عشق مامان آرزو و بابا مازیار

ای جونـــــــــــــــــم

1393/1/16 1:23
نویسنده : مامان آرزو
180 بازدید
اشتراک گذاری

ای جونم  قدمات رو چشام بیا و مهمونم شو

گرمی خونم شو ببین پریشونه دلم  بیا و آرومم کن

ای جونم میخوام عطر تنت بپیچه تو خونم

تو که نیستی یه سرگردونه دیونمممممم ای جونم بیا که داغونم

ای جونم  عمرم  نفسم  عشقم  تویی همه کسم  آی که چه خوشحالم   تو رو دارم  ایییییی جونم

ای جونم دلیل بودنم   عشقم    مثل خون تو تنم   آی که چه خوشحالم تو رو دارمممم ایییی جونم

ای جونم  خزونم بی تو ابره پر بارونم   بیا که قدر بودنتو میدونم

تو میدونی اگه بگی که میمونی،  منو به هرچی میخوام میرسونیییییییی ، تو که جونی ،بیا بگو که میمونی اییییییییی جونم

ای جونم  عمرم  نفسم  عشقم     تویی همه کسم    آی که چه خوشحالم   تو رو دارم  اییییییییی جونم

ای جونم  دلیل بودنم   عشقم   مثل خون تو تنم    آی که چه خوشحالم   تو دارم اییییی جونمممممممممممم

ای جونم من این حس قشنگو به تو مدیونم ، میدونم تا دنیا باشه عاشق تو میمونم میدونم میدونم

 

بی صبرانه منتظرتیم  منو بابا و خواهریت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)