arsamarsam، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرسام عشق مامان آرزو و بابا مازیار

تابستون سلام

1396/4/2 11:47
نویسنده : مامان آرزو
93 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم و شیطونم سلام من در اولین روزهای تیر ماه به تو

عشق من خیلی دیر میام و مینویسم میدونم.اما خودت میدونی که چه انرژی از من میبری.کارت شده جیغ بنفش کشیدن جهت زور گویی یا موهای آدرینا رو کندن یا ما 3 نفر رو زدن.

هر راهی رفتیم جواب نمیده و بدتر میشی.حالا دو روزه از روش صندلی تنبیه استفاده میکنیم.که وقتی میری روش اجازه نداری پیاده بشی.و هی میگی دیگه نمیزنم یا دیگه جیغ نمیکشم.

از 20 خرداد هم رفتیم تو پروسه از پوشک گیری که تااین لحظه هنوز نگفتی جیش.اگه خودم ببرم میری دستشویی نبرم نمیگی خیلی شیک و مجلسی.

عاشق رانندگی هستی.در ماشین رو تو بازو بسته میکنی .آدرینا رو اذیت میکنی.با آریانمیسازی.البته دیگه نمیزنیش.اون تورومیزنه.

با رادین هم گاهی کتک کاری دارین.عاشق دایی و زن دایی هستی.روزها گاهی بابوبو میرین پارک گاهی شهرک قو.خیلی وقتها هم خونه گریه منو در میاری.

اما تا میگم باهات قهرم میگی بده بوس کنم.

راستی یادم رفت بگم اردیبهشت ماه دنبال بابا رفتی پارکینگ وبابا رفت تو موندی اونجا به گریه کردن.دویدم پایین که نری تو خیابون از پله ها افتام پایین و انگشت دوم پای راستم شکست.خودت عذاب وجدان گرفته بودی هی میگفتی من نکردم.

هنوزم ورم داره گاهی میپرسی پات خوب شده؟

اهنگهای حامد همایون رو دوست داری زیاد.حرف زدنت هم که دیگه نگو.نفسی.در عین حال مردم آزار.

گربه های مومو رو میزنی.هر چی میگم نزن گناه داره گوش نمیدی.ولی با همه اینا عاشقتم دیگه.دماغ میزنیم بهم .بوس بوس بازی میکنیم.بقول خودت کله مل مق میزنیم.{ملق}

عاشقتم آرسامم.نفسمی .همیشه شاد باش و تن درست و مایه شادی ما.همه دوست داریم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)