arsamarsam، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرسام عشق مامان آرزو و بابا مازیار

6ماه عاشقی با تو

1393/11/2 11:15
نویسنده : مامان آرزو
108 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی

پسر خوشگل و خوش اخلاق مامانی نمیدونی چقدر شیرین شدی.حتی الکی دعواتم میکنیم میخندی.آخه پسرم اینقدر خندون.

واکسن 6ماهگیتم زدیم.اصلا اذیت نکردی.مرسی که اینقدر آروم و خوبی.

اما کارت بهداشتت خبر از این میده که رشد نکردی.نه خوب وزن گرفتی نه قد کشیدی و نه دور سرت.خیلی ناراحت شدم.اما دکترت گفت مهم نیست و طبیعیه.

دکترت گفت عوضش خیلی ارتباط عمومی قوی داری و خوش برخوردی.....

عشق مهربون من چند روزی هست دست دستی میکنی.خودت دست میزنی و میخندی.البته تا ما میگیم دست دستی مکث میکنی و باز شروع به زدن میکنی.

صدا هم خیلی دیگه زیاد در میاری.قققققققققققق یا آقاااااااااااااااآقااااااااااااااااااااااااااااااا

.مومو و بوبو تقریبا هر روز واسه دیدنت میان اینجا.تو بغل بوبو میری و ریش هاشو میکشی و اونم کیف میکنه.

راستی آدرینا رو هم میبینی از خنده غش میکنی.کاملا میشناسیش.

آدرینا هم که دیگه به راحتی میره مهد.البته من نمیبرمش دیگه و بابا میبردش.

حدود 1 ماهی هم هست که دیگه غذا خور شدی.اول با فرنی و حریره و الانم که سوپ خور شدی.خیلی هم شیکمو شدی.تا قاشق رو میبینی دستو پا میزنی و جیغ میکشی.اگه دیر بشه گریه میکنی.البته دیگه واسه شیر هلاک نیستی.غمگین

باید بدونی که فعلا من در خدمتم و شیر باید بخوری.آخه حساسیت به لاکتوز و پروتین گاوی داری و تغذیه منو تو بشدت رژیمی شده.واسه همین باید با شیر  مامانی کنار بیایی.

راستی نی نی عمه سولمازم گفتن دختره.ایشالله که سالم باشه.

عشق مامان دنیا دنیا دوستت دارم.تو و آدرینا همه وجود من هستین.

بابا هم حامی و تکیه گاه ماست.بابا عشق من و مرد محکم زندگی ما 3 تاست.

بوسسسسس تا همیشهههههههههههههههههههههه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
6 مرداد 94 5:04
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی