arsamarsam، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرسام عشق مامان آرزو و بابا مازیار

فقط 1هفته

1393/4/9 1:37
نویسنده : مامان آرزو
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گرمایی من.

تو کوچولو از اون تو پدر منو در آوردی.هر جا میرسم کولر نباشه سکته میکنم.

شبها نمیتونم بخوابم گاهی تا 5صبح راه میرم.

چنان از اون  تو خودتو فشار میدی که هر بیننده ای از دور میبینه که شکمم داره تکون میخوره.

خلاصه که فکر کنم بر عکس آدرینای مامان شما اقا آرسام خیلی شیطون باشی.

شنبه 7 تیر رفتم پیش خانوم دکتر عطا بخشی و نامه بستریمو گرفتم.دقیقا 1 هفته دیگه فرشته کوچولوی من زمینی میشی.

دوشنبه روز خوبیه برای من چون خواهریت هم دوشنبه دنیا اومده.

دوشنبه 16 تیر باید برم بیمارستان.یکم استرس دارم اما بخاطر دیدنت هم بیقرارم.

آدرینا هی در موردت صحبت میکنه.خدا کنه ضربه نخوره دختر مهربونم.

خلاصه که گل پسرم ایشالله تو 37 هفته و 5 روز دنیا می آیی.سالم و صالح بودنت رو آرزو میکنمممممممممممممممممم.

تا 7 روز دیگه ...............

پسندها (3)

نظرات (0)