arsamarsam، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرسام عشق مامان آرزو و بابا مازیار

بهارت تا ابد جاویدان

1394/1/15 20:59
نویسنده : مامان آرزو
122 بازدید
اشتراک گذاری

پرنس خونمون سلام

سلام بهاری من به یدونه پسرم که امسال اولین بهارو تجربه کرد و قراره سالهای سال بهاران در کنار هفت سینی پر از عشق را تجربه کنه.

امروز پیش ما و در کنار مامان و بابا و خواهریت و 4تا پدر و مادر بزرگات و خانواده دایی و 3 تا عمه هات و فرداها در کنار عشقت و خانواده ات سال جدید رو جشن خواهی گرفت.

امسال مثل هر سال البته قبلن تو نبودی جوجو خان، خونه مومو بودیم ساعت2:15 نیمه شب تحویل سال بود و امسال زن دایی و رادینم بودن.بعد سال تحویل رفتیم خونمون و 1 فروردین هم دیدنه مامان مریم اینا و عمه ها رفتیم.

کل 14 روز رو در رفت آمد بین این 2 تا خونه بودیم.آخه ما اینجا کسیو نداریم.البته 3 روزی هم عمه اکرم عمه من اومدن اینجا.عمه اسمتو گذاشته یا کریم.میگه عین یا کریم فقط غر میزنی.

امروز هم 15 فروردینه و زندگی عادی ما شروع شده.

پسرم دندونات شدن 4 تا.2تا پایین و 2تا بالا.اما هنوز برای راه رفتن برنامه ای نداری تنبلف.

شیرین تر از همیشه هم هستی.هممون هلاکتیم.

راستی یادم رفت بنویسم دیگه با خواهریت جدا میخوابین و من اسباب کشی کرده اتاق خودم.فقط شبها چند باری میام و شیر میدم بهت.

فردا هم 9 ماهت تموم میشه عزیزم.دوست دارم همینجوری کوچولو نگهت دارم واسه خودم اما نمیشه دیگه

پسر مامان از خدا میخوام سالها با عشق و محبت کنار هفت سین بشینی و سالمه سالم باشی.

ما میپرستیمت دردونم یدونم

هفت سین خونه مومو

هفت سین خونه خودمون

هفت سین خونه مامان مریم

کنار آدرینا و رادین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)