arsamarsam، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آرسام عشق مامان آرزو و بابا مازیار

پایان 8 ماهگی دردونم

1393/12/24 0:00
نویسنده : مامان آرزو
87 بازدید
اشتراک گذاری

پسره یدونه مامان سلام

عزیز دلم شیرین شدی یه دنیا.

دیگه 2 تا دندون پاینت کامل شدن و 2 تاهم بالا سفید شدن و دارن میزنن بیرون.

بتاریخ 21 بهمن 93 مهمونی دندونیت رو گرفتییم.3تا عمه هات با خانوادهاشون و عمه اعظم من با عمو امیر هم شرکت داشتن.کلی به آدرینا و رادین و ماهان خوش گذشت.کلی کادو جمع کردی و آخر مهمونی هم تو بساط انتخاب شغل اون قیچی رو برداشتی بعد گوشی پزشکی رو نتیجه اینه که جراح میشی ایشالله.شب خوبی بود البته ادرینا بشدت مریض شد همون شب.

جدیدا هم شیر از طرف چپ میخوری و سمت راستی رو با هزار ترفند میخورونم بهت.کلی هم کمر درد میگیرم.

4 اسفند ویزیت ماهیانت بود.کم وزن گرفتی اما تازه شدی مثل خواهریت.

در مورد نشستنت با دکتر صحبت کردیم همون شب یهو نشستی بدون کمک.

قبلا هم درمورد شیر خوردنت با دکتر حرف زدم گفت غذا بهت ندم از همون شب شیر خوردنت درست شد.به نتیجه رسیدم زور باید بالا سرت باشه تا قبول کنی شیطون خان.

بله حالا کاملا میشینی دست دسی مکنی.پستونکتو تو خواب پیدا میکنی و میزاری تو دهنت.

حالا دیگه کاملا ما رو میشناسی.بابا وقتی میاد خونه شروع میکنی دست و پا زدن تا بغلت کنه.

آدرینا هم باهات بازی میکنه و تو کلی ذوق میکنی و میخندی.

منم که دیگه عاشقتم.بغلت میکنم.چونتو گاز گاز میکنم البته یواش و تو غش میکنی از خنده.

چند روزی هم هست که صدا در میاری انگار میخوای حرف زنی.اصوات عجیب و با مزه.

تو حموم هم تو وان خودت مینشونمت وقتی میخوام بیارمت بیرون غر میزنی .فکر کنم از آب خوشت میاد درست بر عکس مامانیت.

خلاصه که همه دوستت دارن.

عمه سولمازم که حسابی بارداری سختی داره و اومده شمال و مونده خونه مامان مریم.گاهی میاد پیش ما میمونه.

پسر نازم دیگه 8 ماهتم تموم شده هر روز بزرگتر میشی و من ناراحتم . چون دوست دارم همیشه اینجوری تو بغلم جا بشی.هروز برام یه حرکت تازه رو کنی و من غرق لذت بشم.

دوست دارم تو و آدرینا همیشه جوجه های کوچیک من بمونید.اما نمیشه.شماها بزرگ میشین و ما پیر.اینم روزگاره دیگه.

به اندازه یه دنیا دوست دارم.یروز نمیبینت که البته هنوز پیش نیومده بیشتر از چند ساعت نبینمت دیونه میشم.البته تو و آدرینا برام یکی هستین.

گل قشنگم 6 روز دیگه سال 93 تمون میشه و احتمالا تا سال بعد نمیتونم وبلاگتو آپ کنم پس پیش پیش سال 94 رو بهت تبریک میگم و برات آرزوی سلامتی و شادی دارم.بهترین ها برای تو گل پسرم.

پسر خوشگلم خوب بزرگ بشو مرد بشو یه انسان کامل که برای همه ارزش قایل باشه نه خود پسند.مرد نمونه تو عاشقی چه عاشق خانواده چه عاشق عشقت.

مرد من دوستت دارم

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)